Főoldal | Rólunk | Vásárlás menete | Szállítás | Adatvédelem | ÁSZF | Elérhetőségeink
Az Ön kosara még üres...
Pénztár / Megrendelés
Fenyőbútorok Hálószoba Iroda Konyha Nappali Kisbútorok Akciós bútorok

Oázis Bútorház

Simontornya

Weblap:

www.oazisbutorhaz.hu

Telefon:

74/486-540

74/586-026

06-1/332-53-88

06-30/491-1112


Hasznos oldalak:

Butorbolt.lap.hu
Fenyobutor.lap.hu
Butor.lap.hu
Bútor-Wikipédia









Az eladó adatai

Az Ön által vásárolt áruk eladója a „OÁZIS 98” Kereskedelmi, Szolgáltató és Ipari Kft . – a továbbiakban: Webáruház - (székhely: 7081 Simontornya, Várkert utca 6., Cg. 17-09-003300, adószám: 11295671-2-17, Tel: 74/586026, Fax:74/586027, Mobil:30/4-911-112)

Általános Üzleti Feltételek

A Webáruház kizárólag az alábbiakban megadott általános üzleti feltételek szerint értékesíti termékeit, amelyet a megrendelő, az általa küldött szabályszerű megrendeléssel elfogadottnak és magára nézve kötelezőnek ismeri el, a weblapot úgy használja, hogy az elolvasott feltételeket érti és elfogadja.

A Szabályzatban foglaltaktól eltérő feltételeket nem áll módunkban elfogadni

A jelen szabályzatban foglaltak egyben a 17/1999. Korm. rendelet 2.§.-ban foglalt előzetes tájékoztatásnak is minősül, amelyet a megrendelő, az általa küldött szabályszerű megrendeléssel elfogadottnak tekint.

A Webáruház részére küldött megrendelés az ügyfél számára kötelező érvényű.

Az adott áru megrendelésének időpontja azon időpont, amikor megrendelését online áruházunkon keresztül hozzánk eljuttatja. Megrendelése akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben és telefonon is visszaigazoljuk. Az ügyfél a megrendelés elküldésével kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Webáruház a szerződéskötés céljából akár faxot is használjon.

A Webáruház nem vállal semmilyen felelősséget azon tévedésekért, melyet a megrendelő a megrendelés során követ el, sem az internet szolgáltatás minőségéből vagy hiányából eredő teljesítetlen megrendelésekért, sem az e-mail szolgáltatónál technikai okok miatt elveszett levelek miatti teljesítetlen megrendelésekért.

Adásvételi szerződés létrejötte

Kötelező jellegű szerződéses kapcsolat a szerződő felek között megkötött érvényes és hatályos adásvételi szerződés alapján jön létre, amelyhez a következő dokumentumok együttes megléte szükséges:

A) a vevő írásos megrendelése, amelynek tartalmaznia kell megfelelően az árunak az weboldalon megjelölt adatait, a megrendelt mennyiséget:

A) a vevő írásos megrendelése, amelynek tartalmaznia kell megfelelően az árunak az weboldalon megjelölt adatait, a megrendelt mennyiséget

B) a Webáruháznak a vevő online megrendelésének e-mail-ben és faxon történő visszaigazolása

C) A Webáruház a fenti feltételek együttes teljesülése esetén további külön szállítási szerződést állíthat ki, amit ebben az esetben e-mail-ben vagy és faxon szintén megküld a megrendelő részére.

Árak

A Webáruházunk árai tartalmazzák a törvényben előírt általános forgalmi adót (ÁFA)! A végösszeg tartalmazza a csomagolás költségét és annak ÁFA tartalmát. A feltűntetett árak nem tartalmazzák a szállítási költséget!

Az esetlegesen - a terméktől függően szükséges - szerelés, üzembe helyezés költségei külön kerülnek felszámításra.

A weboldalon szereplő valamennyi terméknél az árváltoztatás jogát fenntartjuk!

A módosítás a weblapon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

A bútorok a vételár megfizetéséig a Webáruház tulajdonát képezik.

Megrendelés menete

Áruházunkban kosaras rendszerben tud vásárolni, azaz a kiválasztott bútor és a termék egyéb paraméterének megjelölése után, az Ön bútora a bevásárló kosárba helyezhető.

A termékek megrendelése a bútoráruházakban, mintatermekben megszokott módon történik, a termék színének, kárpitozásának ill. egyéb paramétereinek kiválasztása után a bruttó vételár minimum 30%-ának átutalással történő befizetésével történik.

A könnyű áttekinthetőség érdekében a termékeket kategóriákba soroltuk.

A kiválasztott kategória nevére vagy fotójára kattintva, megnyílik az abban található alkategória, és amennyiben létezik, a további alkategóriák is. Ezeken belül helyezkednek el a termékek ill. termékcsaládok. Az önálló termékeknél csak a kiválasztott terméket látja, a termékcsaládoknál, pedig egy komplett elemlistát fog találni a modellhez választható összes elemről. Azoknál a termékcsaládoknál, melyeknél a rendelkezésre álló elemlista ezt lehetővé teszi, természetesen az elemenkénti rendelhetőség is biztosított, mindenkinek a saját fantáziájára bízva.

Fontos kérdés a termék színe, felületi bevonata, és végül, de nem utolsó sorban az ára. A kárpit és/vagy szín kiválasztása után a terméket a "KOSÁRBA" gombra kattintva hozzáadhatja a rendelni kívánt termékek listájához. A kosárból bármikor törölheti a termékeket, vagy újakat adhat hozzá.

A válogatás befejeztével a szállítás módjának megjelölése után, a " MEGRENDELÉS" gombra kattintva rögzítheti a kiválasztott tételeket, de ez még Önt semmire sem kötelezi, csak a személyes adatait tartalmazó űrlap kitöltése, és a "MEGRENDELÉS LEADÁSA" gombra kattintás után válik érvényessé a rendelés. Az űrlap alján kiválasztható az előleg és hátralék befizetés módja is (csekk vagy átutalás).

Fizetési módok

A megrendelt termékek bruttó vételárának 30%-át kell foglalónak kifizetni, de természetesen a megrendelő a termék teljes vételárát is előre megfizetheti, így a termék átvételekor már nem kell a vételár fennmaradó részét rendeznie.

A foglaló fizetése történhet készpénzben az irodában, átutalással vagy postai csekkel a visszaigazoláskor megküldött bankszámlaszámra.

A fizetés második részlete történhet készpénzben átvételkor az irodában vagy a raktárban, utánvéttel átvételkor a szállítónak, vagy átutalással a visszaigazoláskor megküldött bankszámlaszámra.

A termékekhez minden esetben mellékeljük a jogszabályokban előírt és a kereskedelemben megszokott számlát.

Amennyiben a megrendelt termékek második részletének ellenértéke, a termékek áruraktárunkba való megérkezést igazoló értesítése után 20 naptári napon belül nem érkezik meg a számlánkra, úgy a közöttünk létrejött szerződéstől elállunk és az adott ügyfél megrendelését töröljük, így a Vevő által megfizetett foglaló elvész.

Személyes átvétel az irodában, raktárban  - fizetés készpénzzel vagy átutalással

Az üzletben történő átvétel előzetes időpont-egyeztetés alapján történik, minden esetben a telefonos visszaigazolást követően. Amennyiben ezt az átvételi módot választja, az áru átvételére a termék megérkezésének visszaigazolását követő 7 munkanapon belül van lehetősége.

Irodánk címe: 7081 Simontornya, 61-es főút Cece iránya

Nyitva tartás: hétfő – péntek: 8.00 - 12.00, 13.00 - 18.00 szombat: 8.00 - 12.00

Kiszállítás - fizetés a szállítási címen vagy átutalással

A bútorokat a Webáruház alkalmazottjai vagy szerződéses partnerei szállítják ki, de szükség esetén harmadik fél segítségét alvállalkozóként/közreműködőként igénybe veheti.

A Webáruház az árunak a raktárba való megérkezést igazoló értesítéssel egyidejűleg egyezteti a kiszállítás időpontját az ügyféllel.

Amennyiben a határidő mégsem tartható a Webáruház telefonon vagy e-mailen erről tájékoztatást küld az Ügyfélnek, ezen esetben Vevő kárigénnyel nem élhet.

Amennyiben a szállító az árut bármely körülményből kifolyólag nem tudja átadni (rossz, vagy pontatlan megadott cím, átvevő nem jelenik meg az átadáskor, a kiszállítási díjat nem fizetik meg; avagy egyéb esetben, amennyiben az árut bármilyen akár kisebb hibára való utalással Vevő nem veszi, vagy nem tudja átvenni, stb.) úgy azt értesítés hagyása mellett visszaszállíthatja és egyeztethetnek egy új szállítási időpontot.

A Vevői hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újbóli kiszállítás költségei minden esetben az Vevőt terhelik.

Kézbesíthetetlenség esetén a címzettel szemben jogi eljárást kezdeményezhetünk, a szállítási költség megtérítése címén, ezért kérjük, olyan címet adjon meg, ahol az egyeztetett időben át tudja venni az árut.

A kiszállítás díja és határideje

Gyűjtőkamion

Az áru összértékének 10%-a, a kiszállítás teherautóval történik, a kiszállítási határidő kb. 5-6 hét.

Személyes átvétel

Szállítási díj 0 Ft, a megrendelő személyesen jön el az árúért, a határidő függ attól, hogy a megrendelt árucikk raktáron van-e. Amennyiben van raktáron, azonnal átvehető

Sürgős esetek

A raktáron lévő és sürgős szállítás esetén a kiszállítás díja kilométer alapján történik, a kiszállítási határidő 3-5 munkanap.

Teljesítés helye, szállítási feltételek

Rendelés teljesítése egyelőre csak Magyarország területére érvényes, az országon kívülre csak külön egyeztetés esetén tudunk rendelést elfogadni. A szállítási címet (a teljesítés helyét), a megrendelő által leadott megrendelés alapján határozzuk meg.

A szállítási címet (Teljesítés helyét), a megrendelő által leadott megrendelés alapján határozzuk meg.

Gyűjtőkamion esetén nem áll módunkban a leszállított terméket a rendeltetési helyére beállítani, illetve összeszerelni. Sürgős szállítás esetén megállapodás szerint a terméket a rendeltetési helyére is be tudjuk vinni, valamint külön megállapodás alapján összeszereljük.

Amennyiben a szállítás a vevő szállítóeszközével történik, abban az esetben a teljesítés helye az eladó telephelye.

Az áru sérülésének kockázatát az átvétel pillanatától a vevő viseli.

Kifogások, reklamációk

A vevő köteles az áru minőségét közvetlenül az átvétel után ellenőrizni. Amennyiben a bútor átvételekor hibát, sérülést tapasztal vagy bármilyen kifogással él, úgy azt tüntesse fel a szállítólevélen és lépjen kapcsolatba a Webáruházzal, ahol haladéktalanul gondoskodnak a bútor rendeltetésszerű használhatóságának biztosításáról.

Mennyiségi vagy a rendeltetésszerű használatot akadályozó hibák reklamációját a vevő az áru átvételétől számított 3 munkanapon belül köteles bejelenteni. A rejtett hibát felfedezése után 3 napon belül, de legkésőbb az áru átvételétől számított 2 hónapon belül kell jelezni.

A reklamációt írásban kell benyújtani, a garanciális idő szempontjából az átvétel dátuma a mérvadó. A minőségi reklamáció megítélése szempontjából a meghibásodást mintával vagy hivatalos szakértői véleménnyel kell igazolni.

Amennyiben a szerződő felek nem egyeznek meg másképpen, a reklamáció nincs befolyással a teljes számlázott összegre vonatkozó fizetési kötelezettségre.

Garancia

Alapesetben a terméket gyártó cég, illetve a termék importőre, a 151/2003 (IX. 22.) Kormányrendelet (módosítva a 72/2005. (IV. 21.) Korm. Rendelet alapján valamennyi árura 12 hónap garanciát vállal.

Az Oázis 98 Kft. az árura 12+12 hónap garanciát vállal.

A garancia időtartama gyártónként változik 1-5 év időtartam között.

A garanciális igények minden esetben az általunk kibocsátott számla felmutatása ellenben kerülnek teljesítésre, külön garanciajegyet csak néhány esetben mellékelünk. A bútorhoz kibocsátott garancialevelet, cégünk érvényesíti a termék átvételekor.

Az áru átvétele után azokért a meghibásodásokért, melyekre a garancia egyébként érvényes, de a vevőnél külső behatások illetve nem rendeltetésszerű használat következtében keletkeztek az eladó nem vállal felelősséget.

Amennyiben a megrendelt bútorok csomagolás nélkül érkeznek az egyéni szállításkor csomagolóanyagról és kötélről gondoskodjanak. Amennyiben lapra szerelt bútort vásárol üzletünkben, garanciát csak abban az esetben vállalunk, ha az összeszerelést a Webáruház szakemberei végzik. Az esetleges sérüléseket szakemberek véleménye alapján orvosoljuk. A szerelésről felvilágosítást eladóinktól kaphat.

Elállás

Megrendelése során Ön élhet a 17/1999. Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Ön a szerződéstől az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat, kivéve egyedi méretű és/vagy gyártású termék esetén.

Ebben az esetben az elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek Vevőt terhelik.

A visszaküldés a Webáruház címére kell, hogy történjen, és ezen esetben az Eladó köteles a Vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni.

Illetékes bíróság

A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges szerződéses viszonyból származó vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék el. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezése, szerződő felek - értékhatártól függően kikötik és alávetik magukat a Tamási Városi Bíróság, illetve a Tolna Megyei Bíróság kizárólagos illetékességének.

Egyéb

A weblapon szereplő árlistákon, képeken és rajzokon valamint egyéb dokumentumokon megadott adatok az áru méretére, súlyára, árára, színére vonatkozóan tájékoztató jellegűek. Termékeink műszaki továbbfejlesztésével illetve megszűntetésével kapcsolatos jogunkat fenntartjuk!

A Webáruház bármikor jogosult jelen Szabályzatát egyoldalúan módosítani.

Adatvédelmi nyilatkozat

A Webáruház bármely - a weblap használata során tudomására jutott személyes adatot a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény rendelkezései szerint kezel. Amennyiben Ön bármely személyes adatát eljuttatja hozzánk, akkor azzal hozzájárulását adja ahhoz, hogy azt a Webáruház az ügylet jellege által meghatározott célból és ideig - nyilvántartsa és kezelje.

A Webáruház - a vevői, partnerei és egyéb ügyfelei személyére, adataira, a Webáruházzal fennálló üzleti kapcsolataira vonatkozó - valamennyi információt üzleti titokként kezeli.

A jelen adatvédelmi nyilatkozatban nem szabályozott kérdésekben a magyar jog az irányadó. Bármelyik rendelkezés érvénytelensége vagy érvénytelenné válása a többi rendelkezés érvényességét nem érinti.